Přihlásit se Registrovat

Přihlásit se

Váš košík je prázdný
Nákupní košík
Váš košík je prázdný
K dopravě zdarma zbývá: 1.500 Kč

Odkazy

Sleva pro školy

Pro školy a školky, které v rámci výtvarné výchovy, družin nebo zájmových kroužků vychovávají novou "scrap-generaci" :-) nabízíme stálou 10% slevu na celý náš sortiment.***

 

sleva1png

 

Podmínky získání slevy:

  • objednávka musí obsahovat platné IČ školy
  • adresa dodání musí být na adresu školy
  • minimální hodnota objednávky pro uplatnění slevy je 1.000 Kč, na nižší objednávky nebude sleva poskytnuta
  • poštovné zdarma nad 2.000 Kč po odečtení slevy (pro získání poštovného zdarma je potřeba objednat zboží v minimální hodnotě 2.200 Kč)

Jak objednat se slevou:

  • zadejte objednávku na e-shopu a uveďte potřebné údaje
  • jako způsob platby vyberte bankovní převod nebo dobírku
  • pokud bude Vaše objednávka splňovat podmínky získání slevy, celkovou částku faktury upravíme a pošleme Vám podklady k platbě
  • po předchozí dohodě je možný nákup na fakturu se splatností 14 dní

 


*** 10% sleva se nevztahuje na strojek Big Shot, Zutter a případně jiné výslovně označené položky, které již nabízíme se slevou. Na běžnou nabídku zlevněného zboží se sleva vztahuje bez omezení.

Uložit

Kontakty

Provozovatel obchodu: Dagmar Handlová

Telefon: +420 734 380 930 (denně včetně víkendu 9 - 19 hod.)

Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Sídlo firmy a adresa pro zasílání reklamací: Pretty Papers (Dagmar Handlová), Vrbovec 269, 671 24 Vrbovec

IČ: 686 58 630   -   DIČ: CZ8157254710 (jsme plátci DPH, všechny zobrazené ceny jsou včetně 21% DPH)

 

Číslo účtu: 

  • pro české zákazníky v CZK - 2600061228/2010
  • pro slovenské zákazníky v EUR - IBAN: SK7283300000002200061229, BIC: FIOZSKBA
  • variabilní symbol = číslo objednávky
  • aktuální kurz 24 Kč / €

 

Doprava a platba

vlajka cz   ČESKÁ REPUBLIKA vlajka sk   SLOVENSKO

DOPRAVA: DOPRAVA:
  • ČP - Balík do ruky nebo doporučeně - 120 Kč
  • ČP - Balíkovna - 70 Kč
  • Zásilkovna ČR - 90 Kč
  • objednávky nad 1.500 Kč - zdarma na Balíkovnu

  • Kurýr Remax, SPS - 150 Kč / 6,25 €
  • Zásilkovna SK - 100 Kč / 4,17 €
  • objednávky nad 2.400 Kč / 100 € - zdarma na Zásilkovnu
PLATBA: PLATBA:
  • bankovní převod - zdarma
  • platba kartou nebo online převodem - zdarma
  • dobírka - 35 Kč
  • min. hodnota zboží pro zaslání na dobírku je 300 Kč
  • bankovní převod na € účet - zdarma
  • platba kartou nebo online převodem - zdarma
  • dobírka - 1,67 €
  • min. hodnota zboží pro zaslání na dobírku je 20 €
PLATEBNÍ INFO: PLATEBNÍ INFO:
  • variabilní symbol = číslo objednávky
  • účet: 2600061228/2010, Fio banka
  • variabilní symbol = číslo objednávky
  • platba v € na náš slovenský účet
  • aktuální kurz 24 Kč / €
  • účet: IBAN: SK7283300000002200061229, BIC: FIOZSKBA


ZASÍLÁME I DO DALŠÍCH EVROPSKÝCH ZEMÍ

Rakousko, Maďarsko, Polsko, Německo... Pro individuální ceny nás prosím kontaktujte emailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Rezervace zboží

Co je rezervace zboží

V našem e-shopu si zboží můžete rezervovat až na 30 dní. Podstatou této funkce je možnost UŠETŘIT NA POŠTOVNÉM.

Nové zboží naskladňujeme a doplňujeme téměř neustále, během celého měsíce. Vzhledem k šíři sortimentu je ale počet kusů u jednotlivých položek omezen. Často se proto stává, že než zákazník poskládá svou objednávku tak, aby poměr mezi cenou zboží a poštovným byl adekvátní, vybrané zboží se vyprodá.

Zákazníkům proto nabízíme možnost objednávku sestavovat průběžně využitím funkce rezervace zboží. Rezervační objednávky je potřeba uzavřít nejpozději 30 dní po první objednávce v řadě.

Jak mám postupovat?

PRVNÍ A DALŠÍ OBJEDNÁVKY: Veškeré vybrané zboží vložte do košíku a přejděte k odeslání objednávky. Jako způsob dopravy a platby zvolte REZERVACE a dokončete objednávku.

POSLEDNÍ OBJEDNÁVKA: Pokud chcete své rezervace uzavřít a zboží odeslat, vyberte preferovaný způsob dopravy a platby a připište poznámku, že si přejete uzavřít všechny objednávky v rezervaci. Poté Vám budou zaslány podklady k platbě, nebo zboží odešleme na dobírku. Rezervační objednávky nelze platit kartou nebo online převodem. Pokud jste si už další zboží pro poslední objednávku nevybrali, pošlete nám žádost o ukončení objednávek na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Poštovné nebude účtováno u objednávek přesahujících celkovou hodnotu 2.000 Kč (případně 3.000 Kč pro SK).

Doplňující informace:

S ohledem na nutnou administraci vás prosíme, abyste tuto možnost využívali v rozumné míře a snažili se objednávky zasílat co možná nejkompletnější. Rozmyslete si prosím, zda je nutné posílat rezervaci na jeden papír v hodnotě 25 Kč, který je na skladě v počtu třeba 20 ks a není pravděpodobné, že se v krátké době vyprodá. Každou objednávku v systému zpracováváme a editujeme zvlášť, je potřeba k ní vytisknout samostatnou fakturu a založit zboží na Vaši hromádku. Časové a administrativní náklady na zpracování těchto drobných rezervací jsou však téměř stejné jako u zpracování běžných objednávek.

Všechny rezervační objednávky jsou závazné. Při opakovaném nedodržení termínu nebo rušení rezervací si vyhrazujeme právo možnost rezervací konkrétním zákazníkům nadále neposkytovat.

Obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.prettypapers.cz a vymezují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Prodávajícím je provozovatel internetového obchodu www.prettypapers.cz
Dagmar Handlová, Okružní 399, 669 02 Suchohrdly
IČ: 68658630
DIČ: CZ8157254710 (prodávající je plátcem DPH, všechny uvedené ceny jsou včetně 21% DPH)

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou upraveny těmito obchodními podmínkami, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb), vše ve znění novel.


Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiná smlouva dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně kupující (spotřebitel) a na druhé straně prodávající (dodavatel).

Prodávající – osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Kupující – osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Uzavření kupní smlouvy - objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy, samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Umístěním nabídky prodeje zboží na internetových stránkách vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní smlouvu na zboží za uvedených podmínek. Okamžikem uzavření kupní smlouvy vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy.


Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi. Součástí těchto obchodních podmínek je rovněž reklamační řád prodávajícího. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Smlouva je uzavřena v českém jazyce, je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.prettypapers.cz, čímž je umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím pro jeho potřebu.


Charakteristika zboží a jeho cena

Internetový obchod www.prettypapers.cz nabízí zboží pro scrapbooking, cardmaking a jinou výtvarnou činnost. Veškeré zboží na prodej je skladem, pokud není uvedeno jinak. Věrnému zobrazování barev věnujeme opravdu velkou pozornost. Bohužel každý monitor je jiný, a nemůžeme proto zcela zaručit, že barva, kterou vidíte, přesně odpovídá skutečnosti.

Ceny za zboží na webových stránkách internetového obchodu jsou pro zákazníka konečné, jsou k nim přičteny pouze náklady na dopravu zboží uvedené v bodě Dodací podmínky. Ceny jsou uvedeny včetně 21% DPH. Ceny jsou vyhlášeny na dobu neurčitou a platné do odvolání. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny bez výslovného upozornění kupujícího. Případná změna ceny zboží však nemá vliv na celkovou hodnotu již přijaté objednávky.


Autorské právo

Některé zboží prodávané v internetovém obchodě www.prettypapers.cz, jako například razítka, papír s potiskem a další, splňuje definici díla podle autorského zákona. Dílo je duševním vlastnictvím jeho autora a nelze je bez jeho souhlasu dále šířit. Lze je použít pouze k vlastní tvorbě a pro osobní potřebu. Prodávat tyto vlastní výrobky je možné za podmínky, že se jedná výhradně o ruční práci a že nejsou určeny k dalšímu dotvoření (polotovary). Zejména je nepřípustné prodávat nebo jinak šířit kopie motivů díla vzniklé jakýmkoliv způsobem.


Dodací podmínky

Zboží zasíláme v nejkratším možném termínu – nejpozději do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky nebo od připsání platby na náš účet v případě platby bankovním převodem. Po předchozí dohodě je možné osobní převzetí zboží na adrese naší kamenné prodejny: Zelenářská 23/7, 669 02 Znojmo. V tomto případě Vás budeme kontaktovat, jakmile bude Vaše zásilka připravena k vyzvednutí. Kupní smlouva se pak považuje za uzavřenou zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem. Při osobním převzetí je možná platba v hotovosti. Jednotlivé objednávky lze spojit a zaslat za jedno poštovné v jednom balíčku po předchozí domluvě. Spolu se zbožím obdržíte fakturu, která je zároveň záručním listem. O jednotlivých skutečnostech (potvrzení objednávky, údajích k provedení platby, obdržení platby, odeslání zboží, apod.) bude kupující informován prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud zjistí mechanické poškození obalu, je povinen za přítomnosti dopravce zkontrolovat stav zboží a v případě jeho poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze uplatnit.


vlajka cz  Česká republika

  • Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty nebo přes distribuční síť Zásilkovny.
  • Aktuální výši poplatků za dopravu najdete zde.
  • Objednávky s hodnotou vyšší než 1.500 Kč zasíláme v rámci ČR zdarma.
  • V případě zaslání zboží na dobírku účtujeme příplatek 35 Kč.
  • Na dobírku zasíláme pouze objednávky s hodnotou zboží nad 300 Kč, nižší objednávky je potřeba zaplatit bankovním převodem nebo online bankovním převodem / kartou.


vlajka sk  Slovenská republika

  • Zboží zasíláme prostřednictvím kurýra DPD nebo přes distribuční síť Zásilkovny SK.
  • Aktuální výši poplatků za dopravu najdete zde.
  • Objednávky s hodnotou vyšší než 2.500 Kč zasíláme zdarma na pobočku Zásilkovny SK. 
  • Objednávky s hodnotou vyšší než 3.000 Kč zasíláme zdarma na pobočku Zásilkovny SK nebo kurýrem DPD dle výběru zákazníka.
  • V případě zaslání zboží na dobírku účtujeme příplatek 35 Kč.
  • Na dobírku zasíláme pouze objednávky s hodnotou zboží nad 300 Kč, nižší objednávky je potřeba zaplatit bankovním převodem nebo kartou.
  • Veškeré ceny přepočítáváme aktuálně kurzem 25 Kč/€.


Platební podmínky

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku v případě hotovostní nebo online platby. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Zboží lze uhradit těmito způsoby:

  • dobírkou - při předání zboží zákazník dopravci zaplatí v hotovosti. Dopravce není před zaplacením oprávněn před zákazníkem zásilku rozbalovat, případně kontrolovat obsah. Tento způsob úhrady je možný pouze při dodání na adresy v rámci ČR.  Na dobírku zasíláme pouze objednávky s hodnotou zboží nad 300 Kč, nižší objednávky je potřeba zaplatit bankovním převodem nebo kartou.
  • převodem na bankovní účet – platba předem na bankovní účty vedené u FIO banky.
    Platby realizované v CZK lze poukázat na účet číslo 2600061228/2010 vedený u Fio banky, a.s.
    Platby realizované v EUR lze poukázat na účet IBAN: SK7283300000002200061228, BIC: FIOZSKBA
    IBAN: SK7283300000002200061229, BIC: FIOZSKBA
    , vedený u Fio banky, a.s. na Slovensku.
  • některou z podporovaných metod online platebního systému GoPay (platba kartou, online bankovní převod) - platební systém GoPay je licencován a regulován Českou národní bankou jako instituce elektronických peněz a spadá pod nejvyšší dohled Ministerstva financí ČR.
  • hotově – tento způsob je možný pouze při osobním odběru zboží.


Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího

Kupující (spotřebitel) je v souladu s odst. 7 §53 zák. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu a bez jakékoli sankce nejpozději do 14 dnů od převzetí předmětu koupě (v souladu s odst. 8 §53 zák. 40/1964 Sb., občanského zákoníku se však toto právo nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího). Kupující, který není spotřebitelem, nemůže toto právo uplatnit. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit nejpozději do 14. dne od převzetí věci. Doporučujeme tak učinit nejlépe písemnou formou na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., což zajistí zejména prokazatelnost učiněného právního úkonu, kterým se smlouva ruší.

Spotřebitel uhradí náklady spojené s přepravou vráceného zboží na adresu prodejny: Pretty Papers, Zelenářská 23/7, 66902 Znojmo. Zboží vrácené na adresu sídla firmy nebude převzato! Doporučujeme zpět zasílané zboží zabalit tak, aby bylo během přepravy dostatečně chráněno proti znehodnocení. Zboží nezasílejte na dobírku, v takovém případě nebude převzato. Rovněž nedoporučujeme zasílat zboží zpět obyčejnou poštou, kdy nelze uplatnit reklamaci u ČP, s.p, v případě ztráty zásilky.

Zboží je kupující (spotřebitel) povinen vrátit ve stavu a hodnotě v jakém zboží převzal, tj. úplné, nepoškozené, s původním obalem a čisté. Při nesplnění uvedených podmínek nemůže spotřebiteli vzniknout žádná újma na jeho právu odstoupit od smlouvy. Prodávající však může vůči spotřebiteli uplatnit kompenzaci za snížení hodnoty vráceného zboží, pokud k takovému snížení hodnoty dojde poškozením dodaného zboží, vzniklým vinou spotřebitele. Případnou kompenzací není dotčeno právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce.

Prodávající je zároveň povinen vrátit kupujícímu kupní cenu včetně nákladů na dodání zboží, a to nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy způsobem, na kterém se spotřebitelem dohodne (zpravidla bankovním převodem na uvedený účet).

UPOZORŇUJEME, ŽE TOTO PRÁVO NESLOUŽÍ JAKO ZPŮSOB ŘEŠENÍ PŘI DODÁNÍ VADNÉHO ZBOŽÍ.


Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

Prodávající je oprávněn písemně odstoupit od kupní smlouvy (po předchozí dohodě s kupujícím) zejména v případech, kdy:

  • kupující ani přes opakovanou výzvu neposkytne prodávajícímu součinnost k řádnému splnění závazku, tj. k doručení zboží
  • kupující neodebere objednané zboží bez předešlého zrušení objednávky (akceptované prodejcem). V tom případě nese kupující, nikoli spotřebitel, ke své tíži veškeré vzniklé náklady s tímto obchodním případem (logistické, bankovní, přepravní atd.). Právo na náhradu škody prodávajícího tím není dotčeno. V souladu s předcházející větou je kupující povinen uhradit prodávajícímu veškeré vynaložené náklady a škody vzniklé v důsledku nemožnosti splnit předmět kupní smlouvy
  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka bezodkladně převedena zpět na jeho účet.


Záruční podmínky

V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o neshodě s kupní smlouvou věděl nebo tuto neshodu s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

Je-li kupujícím spotřebitel, činí záruční doba (plynoucí ode dne převzetí zboží kupujícím) u spotřebního zboží 24 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka.

Spotřebitel má při uplatnění záruky:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, pak má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy. O opakovaný výskyt vad jde v případech, kdy stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití,
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.


ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA BĚŽNÉ OPOTŘEBENÍ ZBOŽÍ ZPŮSOBENÉ JEHO OBVYKLÝM UŽÍVÁNÍM.


Reklamace

Prosíme zkontrolujte vždy zásilku při převzetí a prověřte, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud zjistíte zjevné vady, např. poškozený obal, doporučujeme převzetí zásilky odmítnout.

Pokud po rozbalení zásilky objevíte skrytou vadu nebo poškození, prosím, kontaktujte nás, dohodneme další postup. Vždy se budeme snažit vzniklou situaci řešit odpovídajícím způsobem.

Vykazuje-li dodané zboží při dodání nebo v záruční lhůtě vady jiné, než odpovídá obvyklému používání nebo opotřebení, má zákazník právo uplatnit reklamaci. Doporučujeme zákazníkům, aby z důvodů lepší prokazatelnosti reklamaci uplatnili písemně e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a uvedli výstižný popis vady a zboží, kterého se vada týká. Reklamované zboží včetně dokladu o nákupu je nutno zaslat na adresu prodejny: Pretty Papers, Zelenářská 23/7, 66902 Znojmo. Zboží zaslané na adresu sídla firmy nebude převzato!

O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení spotřebitel požaduje; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

V případě oprávněné reklamace má kupující spotřebitel právo na úhradu nákladů spojených s reklamací.


Ochrana osobních údajů

Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších právních předpisů. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Objednávkou kupující souhlasí s tím, že jeho osobní údaje - jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, email a také fakturační údaje - poskytnuté prodejci, budou použity pro účely vyřízení objednávky (prodávající je oprávněn tyto údaje shromažďovat do odvolání tohoto souhlasu kupujícím) a nebudou zneužity. Nebudou zejména poskytnuty třetím stranám, využity k periodické reklamě a budou chráněny v souladu s předpisy České republiky. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Zároveň má právo svůj souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli písemně vypovědět na e-mailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..


Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné v uvedeném znění s účinností od 1.3.2017.

GiftDárkový poukaz

Naše poukazy jsou originální papírová přání, která navíc zasíláme zdarma.

delivery iconDoprava zdarma

Udělejte si větší radost a ušetřete!
ČR nad 1500 Kč, SK nad 2500 Kč.

thumb iconProč nakupovat u nás?

Široký sortiment skladem, rychlé dodání, osobní přístup.

cartRezervace zboží až na 30 dní

Vaše objednávky sloučíme do jednoho balíčku za jedno poštovné.

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s výběrem zboží?
Máte dotaz ohledně Vaší objednávky?
Zajímá Vás cokoli jiného?

NAPIŠTE NÁM NEBO VOLEJTE:

telefon: +420 734 380 930
(pondělí - neděle 9.00 - 19.00)
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Newsletter

Novinky, soutěže, akce, předobjednávky... Aktuální informace Vám 1-2x měsíčně zašleme přímo do Vaší emailové schránky.

 heureka 1  facebook round  pinterest round

16 zpusoby plateb

 

Uložit

Uložit

Uložit

Upozornění